ბიზნესი
21/12/2020

ბაზარზე "ჟუჟუნას" ნახევრად ცქრიალა ღვინოები მცირე მოცულობის ბოთლებში გამოჩნდება

პირველი ქართული ნახევრად ცქრიალა ღვინო „ჟუჟუნა“ წარმოების ახალ ფორმატზე გადადის და უახლოეს დღეებში მომხმარებელს პროდუქციას 250 მილიგრამიან ბოთლებში შესთავაზებს.

კომპანიამ პანდემიის პირველი ტალღისას გამოძახების სერვისის „ჟუჟუნა ბარის“ შექმნით და აქტიური ონლაინ კომუნიკაციით გაყიდვები მნიშვნელოვნად გაზარდა. ამან, ერთი მხრივ, დამფუძნებლებს ფინანსების გენერირების საშუალება მისცა, მეორე მხრივ კი, დამატებითი სესხით და ლიზინგით ჩამოსასხმელი დანადგარის შეძენაც შეძლეს. პანდემიის მეორე ეტაპის შეზღუდვების და რეგულაციების საპასუხოდ „ჟუჟუნა“ სწორედ რითეილ სექტორის ათვისებას გეგმავს.

"იქედან გამომდინარე, რომ აღარც მასშტაბური ღონისძიებები იმართება, აღარც ივენთებია და ბარ-რესტორნებიც დაკეტილია, "ჟუჟუნას" ჩამოსასხმელი ღვინის გაყიდვებით ფონს ვერ გავიდოდით. სწორედ ამიტომ, ადაპტაციის გზების ძიებისას, გადავწყვიტეთ საცალო გაყიდვების სფერო აგვეთვისებინა და „ჟუჟუნა“ სავაჭრო ობიექტების დახლებზეც გამოჩნდება,“ - აცხადებს, „ბიზნესპარტნიორთან“ საუბარში კომპანიის თანადამფუძნებელი ვასკა ჩუბინიძე.

კომპანია „თიბისის“ ბიზნესდაჯილდოვების ფინალისტია, როგორც ადაპტაციის ერთ-ერთი კარგი მაგალითი.

 

Businesspartner

მთავარი სიახლეები

მსოფლიო

გამოუყენებელი სატელიტური ანტენები შვეიცარიაში მზის გიგანტურ პანელებად გადააკეთეს
01

23/10/2023
ბიზნესი

რა ღირს საქართველოში "ინტერის" საფეხბურთო აკადემიაში სწავლა და როგორ ხდება რეგისტრაცია
02

15/06/2022
საზოგადოება

რა ეტაპზე უნივერსიტეტის ქუჩის რეაბილიტაცია - მერის განმარტება
03

03/11/2023
ენერგეტიკა

თბილისში კონფერენცია "კაშხლები და ჰიდროენერგეტიკა: ადაპტაცია ცვალებად სამყაროში" გაიმართება
04

03/11/2023
ენერგეტიკა

მთავრობამ 5 ელექტროსადგურის ხელშეწყობის $167 მლნ-იანი პროექტი განიხილა
05

30/10/2023
ფინანსები

ვახტანგ ცინცაძე: საქართველომ ინფლაციური მოლოდინების მოთოკვა სწრაფად მოახერხა
06

03/11/2023