ბიზნესი
05/08/2020

ბიზნესს სიახლეების ეშინია - სარეკლამო კომპანია "ტროტუარი"

„ბიზნესს სიახლეების ეშინია“, - ამის შესახებ „ბიზნესპარტნიორს“ სარეკლამო კომპანია „ტროტუარის“ ხელმძღვანელმა ქეთი კვინიხიძემ განუცხადა. კომპანია რეკლამებს ასფალტზე, ტროტუარებსა და გადასასვლელებთან ათავსებს.

როგორც კვინიხიძე აცხადებს, კომპანიის პირველი დამკვეთი იყო New Balance-ი, რომლის ფარგლებშიც  ასფალტი მოიხატა მთელს ქალაქში.  

კითხვაზე, კომპანიის სერვისით ინტერესდება თუ არა ბიზნესს სექტორი თუ უპირატესობას მაინც სტანდარტულ რეკლამას (სატელევიზო და ასე შემდეგ) ანიჭებს, კვინიხიძე განმარტავს, რომ ბიზნესი ასე თუ ისე მაინც ირჩევს ინოვაციას, თუმცა, უმეტესობას მაინც სიახლის ეშინია.

„მგონია, კომპანიების უმრავლესობა მაინც სატელევიზიო რეკლამას, ბანერებს და სხვადასხვა რეკლამას ირჩევს, თუმცა ეფექტი „ტროტუარის“ რეკლამას ბევრად მეტი აქვს," - აცხადებს კვინიხიძე.

რაც შეეხება კომპანიის სამომავლო გეგმებს, ”ტროტუარი” ასფალტზე სურათების დახატვის სერვისის შეთავაზებასაც გეგმავს.

სარეკლამო კომპანია „ტროტუარი“ 2013 წელს შეიქმნა.

Businesspartner

მთავარი სიახლეები

მსოფლიო

გამოუყენებელი სატელიტური ანტენები შვეიცარიაში მზის გიგანტურ პანელებად გადააკეთეს
01

23/10/2023
ბიზნესი

რა ღირს საქართველოში "ინტერის" საფეხბურთო აკადემიაში სწავლა და როგორ ხდება რეგისტრაცია
02

15/06/2022
საზოგადოება

რა ეტაპზე უნივერსიტეტის ქუჩის რეაბილიტაცია - მერის განმარტება
03

03/11/2023
ენერგეტიკა

თბილისში კონფერენცია "კაშხლები და ჰიდროენერგეტიკა: ადაპტაცია ცვალებად სამყაროში" გაიმართება
04

03/11/2023
ენერგეტიკა

მთავრობამ 5 ელექტროსადგურის ხელშეწყობის $167 მლნ-იანი პროექტი განიხილა
05

30/10/2023
ფინანსები

ვახტანგ ცინცაძე: საქართველომ ინფლაციური მოლოდინების მოთოკვა სწრაფად მოახერხა
06

03/11/2023