ფოტო: maritimebusinessworld
ბიზნესი
10/09/2021

Cosco Shipping Lines: პანდემიამდელ მაჩვენებელთან შედარებით პორტებში ტვირთბრუნვა 40%-ით შემცირდა

საკონტეინერო გადაზიდვების გაძვირების შედეგად, ქართულ პორტებში ტვირთნაკადი მცირდება.

როგორც Cosco Shipping Lines-ის გაყიდვების მენეჯერი აცხადებს, 2019 წელთან შედარებით ტვირთნაკადი 40%-ით არის შემცირებული, 2020 წელთან შედარებით კი 15%-ით.

„2019 წელი იყო საუკეთესო ჩვენი პორტებისთვის. ამ პერიოდთან შედარებით ტვირთების რაოდენობა პორტებში 40%-ით არის შემცირებული. გასულ წელთან შედარებით კი კლება 15%-ია. ვარდნა გრძელდება. ჯერჯერობით ვერ ვხედავთ როგორ უნდა დასტაბილურდეს არსებული სიტუაცია,“ - განმარტა გივი ჩაჩანიძემ.

Maersk-ის კომერციული წარმომადგენელი კი აცხადებს, რომ რაოდენ პარადოქსულიც არ უნდა იყოს ტვირთზიდვაზე მოთხოვნა არ შემცირებულა.

„ტვირთბრუნვა, შესაძლოა, შემცირებულიყო გარკვეულ პერიოდებში, მაგრამ ეს ისევ და ისევ გარკვეული საოპერაციო ბარიერების გამო. იმიტომ რომ ფიზიკურად ვერ წამოვიღეთ ის რაოდენობა ტვირთი რა რაოდენობისაც გვინდოდა, ისევ და ისევ ჩინურ პორტებში გარკვეული გადატვირთულობის მიზეზით. თუმცა მოთხოვნა ტვირთზიდვაზე ნამდვილად არ არის შემცირებული, მიუხედავად გაზრდილი ფასებისა,“ - განმარტა ირაკლი დანელიამ.

Businesspartner

მთავარი სიახლეები

მსოფლიო

გამოუყენებელი სატელიტური ანტენები შვეიცარიაში მზის გიგანტურ პანელებად გადააკეთეს
01

23/10/2023
ბიზნესი

რა ღირს საქართველოში "ინტერის" საფეხბურთო აკადემიაში სწავლა და როგორ ხდება რეგისტრაცია
02

15/06/2022
საზოგადოება

რა ეტაპზე უნივერსიტეტის ქუჩის რეაბილიტაცია - მერის განმარტება
03

03/11/2023
ენერგეტიკა

თბილისში კონფერენცია "კაშხლები და ჰიდროენერგეტიკა: ადაპტაცია ცვალებად სამყაროში" გაიმართება
04

03/11/2023
ეკონომიკა

საქართველოსა და კორეას შორის თავისუფალ ვაჭრობაზე მოლაპარაკებები 2024 წლის თებერვალში გაიმართება
05

03/11/2023
ენერგეტიკა

მთავრობამ 5 ელექტროსადგურის ხელშეწყობის $167 მლნ-იანი პროექტი განიხილა
06

30/10/2023