ბიზნესი
07/09/2023

CROSTY ლოს-ანჯელესსა და ნიუ-იორკში ბრენდული მაღაზიების გახსნას გეგმავს

CROSTY აშშ-ში ბრენდულ მაღაზიებს გახსნის. როგორც ფეხსაცმელების ქართული ბრენდის დამფუძნებელი გიორგი მიქაია „ბიზნესპარტნიორთან“ აცხადებს, პირველი მაღაზია, 6 თვეში, ლოს-ანჯელესში უნდა გაიხსნას. მომავალი წლის გეგმებშია კიდევ ერთი ბრენდული მაღაზიის ნიუ-იორკში გახსნაც.

„ახლა ძირითადი მარკეტი ჩვენთვის ამერიკაა, სადაც აქტიურად ვმუშაობთ. მოცემულ ეტაპზე, თითქმის ყოველ თვე 20% - 25% -ით ვიზრდებით. ვემზადებით ამერიკაში ჩვენი ბრენდული მაღაზიის გახსნისთვის. სწრაფი მიწოდება რომ გვქონოდა, ამერიკაში საწყობები უკვე გავხსენით. ასევე, შევედით რამდენიმე მულტიბრენდულ მაღაზიაშიც. თუმცა, მთავარი სტრატეგია ბრენდული მაღაზიის გახსნაა, რომელიც მომავალ წელს ლოს-ანჯელესში გაიხსნება,“ - განაცხადა გიორგი მიქაიამ.

ამერიკის ბაზრის საფუძვლიანად ათვისების შემდეგ, დაახლოებით 2 წლიან პერსპექტივაში, ქართული ბრენდი აზიის ბაზარზე გასვლასაც გეგმავს.

როგორც გიორგი მიქაიამ ჩვენთან საუბრისას აღნიშნა, სამიზნე ჩინეთის მზარდი ბაზარია, სადაც ტოპ ბრენდები და პრემიუმ პროდუქტებია წარმოდგენილი.

ცნობისთვის, Crosty-ს შექმნის იდეა ორ ძმას ეკუთვნის. სპორტული ფეხსაცმლის გაყიდვები კომპანიამ ოფიციალურად 2016 წლის ნოემბერში დაიწყო და ექსპორტზეც გავიდა.

Businesspartner

მთავარი სიახლეები

მსოფლიო

გამოუყენებელი სატელიტური ანტენები შვეიცარიაში მზის გიგანტურ პანელებად გადააკეთეს
01

23/10/2023
ბიზნესი

რა ღირს საქართველოში "ინტერის" საფეხბურთო აკადემიაში სწავლა და როგორ ხდება რეგისტრაცია
02

15/06/2022
საზოგადოება

რა ეტაპზე უნივერსიტეტის ქუჩის რეაბილიტაცია - მერის განმარტება
03

03/11/2023
ენერგეტიკა

თბილისში კონფერენცია "კაშხლები და ჰიდროენერგეტიკა: ადაპტაცია ცვალებად სამყაროში" გაიმართება
04

03/11/2023
ენერგეტიკა

მთავრობამ 5 ელექტროსადგურის ხელშეწყობის $167 მლნ-იანი პროექტი განიხილა
05

30/10/2023
ფინანსები

ვახტანგ ცინცაძე: საქართველომ ინფლაციური მოლოდინების მოთოკვა სწრაფად მოახერხა
06

03/11/2023