ბიზნესი
06/09/2023

CROSTY: წარმოების იტალიაში გადატანამ გაამართლა

ფეხსაცმელების ქართულმა ბრენდის - CROSTY-ს წარმადობა, წარმოების იტალიაში გადატანის შემდეგ, 500%-ით გაიზარდა.

როგორც კომპანიის დამფუძნებელი გიორგი მიქაია „ბიზნესპარტნიორთან“ აცხადებს, წარმადობის ზრდასთან ერთად, CROSTY მსოფლიო ბრენდებთან კონკურენციას მეტად უძლებს.

„ცოტა რთული იყო გადაწყობა, მაგრამ წარმოების იტალიაში გადატანამ, რა თქმა უნდა, გაამართლა. წარმადობის კუთხით, უფრო დიდი კომფორტი გვაქვს. რაც მთავარია, ზრდის არ გვეშინია, რისი საშიშროებებიც აქ არსებობდა. მთავარი საფრთხე საქართველოში გვქონდა ის, რომ ზრდის შემთხვევაში ვერ დავაკმაყოფილებდით წარმადობას. ეს ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი ფაქტორი იყო, რის გამოც ეს გადაწყვეტილება მივიღეთ.

აქ თუ შესაძლებელი იყო 5 000 ფეხსაცმლის წარმოება ერთ სეზონზე, იტალიაში უკვე 100 000 შეგვიძლია “ - ამბობს გიორგი მიქაია.

ცნობისთვის, Crosty-ს შექმნის იდეა ორ ძმას ეკუთვნის. სპორტული ფეხსაცმლის გაყიდვები კომპანიამ ოფიციალურად 2016 წლის ნოემბერში დაიწყო და ექსპორტზეც გავიდა.

Businesspartner

მთავარი სიახლეები

მსოფლიო

გამოუყენებელი სატელიტური ანტენები შვეიცარიაში მზის გიგანტურ პანელებად გადააკეთეს
01

23/10/2023
ბიზნესი

რა ღირს საქართველოში "ინტერის" საფეხბურთო აკადემიაში სწავლა და როგორ ხდება რეგისტრაცია
02

15/06/2022
საზოგადოება

რა ეტაპზე უნივერსიტეტის ქუჩის რეაბილიტაცია - მერის განმარტება
03

03/11/2023
ენერგეტიკა

თბილისში კონფერენცია "კაშხლები და ჰიდროენერგეტიკა: ადაპტაცია ცვალებად სამყაროში" გაიმართება
04

03/11/2023
ენერგეტიკა

მთავრობამ 5 ელექტროსადგურის ხელშეწყობის $167 მლნ-იანი პროექტი განიხილა
05

30/10/2023
ფინანსები

ვახტანგ ცინცაძე: საქართველომ ინფლაციური მოლოდინების მოთოკვა სწრაფად მოახერხა
06

03/11/2023