ბიზნესი
17/09/2020

"ქართულ კალათას" პანდემიამ გაყიდვები 90%-ით შეუმცირა

„ქართული კალათა“ პანდემიამ მნიშვნელოვნად დააზარალა.

კომპანიის დამფუძნებელი ვაკო ელისაბედაშვილი „ბიზნესპარტნიორთან“ ამბობს, რომ გაყიდვების მაჩვენებელი 90%-ით შემცირდა.    

„პანდემიამ სრულიად გაგვაჩერა, თბილისში 3 მაღაზია დავკეტეთ და დავტოვეთ მხოლოდ ერთი. Duty free–ში ვმუშაობდით, რომელიც ასევე გაჩერებულია. ამის გამო მინიმუმ 1 წელი გაფართოებას არ ვგეგმავთ. ჯერჯერობით ვუმკლავდებით, თუმცა ვნახოთ რა იქნება,“ – აღნიშნავს ვაკო ელისაბედაშვილი.

„ქართული კალათა“ პროდუქტების მაღზიაა, რომელიც სასაჩუქრე ფორმით წარმოადგენს ქართული წარმოების ნაირსახეობებს, მათ შორისაა ყველი, ჩაი, ტყემალი, სანელებლები და ა.შ. ძირითადად გათვლილია უცხოელ ტურისტებსა და ქართველებზე, რომლებიც მიდიან საზღვარგარეთ.

 

Businesspartner

მთავარი სიახლეები

მსოფლიო

გამოუყენებელი სატელიტური ანტენები შვეიცარიაში მზის გიგანტურ პანელებად გადააკეთეს
01

23/10/2023
ბიზნესი

რა ღირს საქართველოში "ინტერის" საფეხბურთო აკადემიაში სწავლა და როგორ ხდება რეგისტრაცია
02

15/06/2022
საზოგადოება

რა ეტაპზე უნივერსიტეტის ქუჩის რეაბილიტაცია - მერის განმარტება
03

03/11/2023
ენერგეტიკა

თბილისში კონფერენცია "კაშხლები და ჰიდროენერგეტიკა: ადაპტაცია ცვალებად სამყაროში" გაიმართება
04

03/11/2023
ენერგეტიკა

მთავრობამ 5 ელექტროსადგურის ხელშეწყობის $167 მლნ-იანი პროექტი განიხილა
05

30/10/2023
ფინანსები

ვახტანგ ცინცაძე: საქართველომ ინფლაციური მოლოდინების მოთოკვა სწრაფად მოახერხა
06

03/11/2023