ბიზნესი
20/10/2022

ქართული ბრენდი “ნიკოლი“: მკერავების დეფიციტია, გამოსავალი საკუთარი კადრის გაზრდაა

საბავშვო ტანსაცმლის ქართული ბრენდის „ნიკოლი“  დამფუძნებელი ნიკა ნიკოლაიშვილი კადრების დეფიციტს კომპანიისთვის ერთ-ერთ მნიშვნელოვან გამოწვევად აფასებს.

მისი განცხადებით,  კომპანიაში ამჟამად 35 ადამიანია დასაქმებული, თუმცა, მას შემდეგ წარმადობა გაიზრდება, ახალი კადრის აყვანა საკმაოდ  პრობლემური იქნება.

„კადრის მოძიების პროცესში მუდმივად ვართ. ამ პროცესში იკვეთება საქმის შესწავლის სურვილის მქონე ადამიანებიც. შესაბამისად, ერთადერთი გამოსავალი ალბათ საკუთარი კადრის თავად გაზრდაა. ამიტომ ვფიქრობთ, ეს სეგმენტიც ავითვისოდ,“-აცხადებს ნიკოლაიშვილი.

ბიზნესისთვის ასევე გამოწვევად რჩება შრომის ანაზღაურება, რომელმაც გაზრდილი ინფლაციის პირობებში მსყიდევლუნარობა დაკარგა. 

ამჟამად „ნიკოლი“ გაყიდვებს ონლაინ ახორციელებს, ასევე აქვს 3 მაღაზია, მათ შორის, 2 - თბილისში, 1 - ბათუმში.  ნიკოლაიშვილის ინფორმაციით, წლის ბოლომდე თბილისში კიდევ ერთი მაღაზიის გახსნა იგეგმება.

საბავშვო ტანსაცმლის ბრენდი „ნიკოლი“ 2017 წელს დაფუძნდა. კომპანიას პროდუქციის ექსპორტს საუდის არაბეთსა და იტალიაში ახორციელებს.

 

 

Businesspartner

მთავარი სიახლეები

მსოფლიო

გამოუყენებელი სატელიტური ანტენები შვეიცარიაში მზის გიგანტურ პანელებად გადააკეთეს
01

23/10/2023
ენერგეტიკა

თბილისში კონფერენცია "კაშხლები და ჰიდროენერგეტიკა: ადაპტაცია ცვალებად სამყაროში" გაიმართება
02

03/11/2023
საზოგადოება

რა ეტაპზე უნივერსიტეტის ქუჩის რეაბილიტაცია - მერის განმარტება
03

03/11/2023
ბიზნესი

რა ღირს საქართველოში "ინტერის" საფეხბურთო აკადემიაში სწავლა და როგორ ხდება რეგისტრაცია
04

15/06/2022
ეკონომიკა

საქართველოსა და კორეას შორის თავისუფალ ვაჭრობაზე მოლაპარაკებები 2024 წლის თებერვალში გაიმართება
05

03/11/2023
ბიზნესი

ვახტანგ ბეჟიტაშვილი: ერთსა და იმავე დარგში ყოველწლიური სუბსიდირება არაჯანსაღ გარემოზე მეტყველებს
06

03/11/2023