ბიზნესი
14/08/2020

ქართული ფეხსაცმლის ბრენდი “აბრაგების“ გაყიდვები 80%–ით შემცირდა

ქართული ბრენდი „აბრაგები“ მაღალი ხარისხის კაცისა და ქალის ფეხსაცმელს, ნატურალური მასალით ამზადებს. კომპანიის დამფუძნებლის, მიხეილ გაბაძის ინფორმაციით, პანდემიის გამო შემოსავლებმა 80%-ით იკლო.

„ჩვენი პროდუქტი გათვლილია ძირითადად ტურისტებზე, შესაბამისად, საზღვრების ჩაკეტვამ და უცხოელი ვიზიტორების ნაკლებობამ, ჩვენი ბიზნესი დააზარალა და გაყიდვები საგრძნობლად შემცირდა. რეგულაციების შემსუბუქების შემდეგ, გაყიდვები გააქტიურდა, თუმცა ძირითადაd ერთგული მომხმარებლის ხარჯზე,“ – აღნიშნა მიხეილ გაბაძემ.

როგორც გაბაძე აცხადებს, კომპანიას აქცენტი ძირითადად მამაკაცის ფეხსაცმელზე აქვს, რადგან როგორც თავად აცხადებს, ქალის ფეხსაცმლით ბაზარი გაჯერებულია. კითხვაზე, ხომ არ გეგმავს საბავშო ხაზის ამოქმედებას, ან რაიმე სხვა სიახლის მომხმარებლისთვის შეთავაზებას, გაბაძე აცხადებს, რომ პანდემიამ კომპანიას ყველანაირი გეგმა დაუპაუზა.

„აბრაგები“ ქართულ ბაზარზე 2017 წლიდან არსებობს, რომელიც იტალიური და თურქული ნატურალური მასალებით ხელნაკეთ ფეხსაცმელებს აწარმოებს.

Businesspartner

მთავარი სიახლეები

მსოფლიო

გამოუყენებელი სატელიტური ანტენები შვეიცარიაში მზის გიგანტურ პანელებად გადააკეთეს
01

23/10/2023
ბიზნესი

რა ღირს საქართველოში "ინტერის" საფეხბურთო აკადემიაში სწავლა და როგორ ხდება რეგისტრაცია
02

15/06/2022
საზოგადოება

რა ეტაპზე უნივერსიტეტის ქუჩის რეაბილიტაცია - მერის განმარტება
03

03/11/2023
ენერგეტიკა

თბილისში კონფერენცია "კაშხლები და ჰიდროენერგეტიკა: ადაპტაცია ცვალებად სამყაროში" გაიმართება
04

03/11/2023
ენერგეტიკა

მთავრობამ 5 ელექტროსადგურის ხელშეწყობის $167 მლნ-იანი პროექტი განიხილა
05

30/10/2023
ფინანსები

ვახტანგ ცინცაძე: საქართველომ ინფლაციური მოლოდინების მოთოკვა სწრაფად მოახერხა
06

03/11/2023