ბიზნესი
21/12/2020

ნიკოლოზ გამყრელიძე Body Shop-ზე: ჩვენც კმაყოფილები ვართ და ფრენჩაიზ პარტნიორებიც

საქართველოს ჯანდაცვის ჯგუფი (GHG) პანდემიის მიუხედავად საქართველოში ცნობილი კოსმეტიკური ბრენდი The Body Shop-ის შემოყვანით კმაყოფილია. 

The Body Shop-ი ერთ–ერთი ბოლო ბრენდია, რომელიც ჯგუფის პორტფოლიოში შევიდა.

GHG–ის დირექტორი ნიკოლოზ გამყრელიძე „ბიზნესპარტნიორთან“ აღნიშნავს, რომ ის მოლოდინები, რაც ამ ბრენდთან დაკავშირებით არსებობდა გამართლდა.

„Body Shop–ი საკმაოდ კარგად მუშაობას, მესამე მაღაზია გავხსენით და სააფთიაქო ქსელებში დავამატეთ მინი მაღაზიები, რომლებიც მიმზიდველი აღმოჩნდა მომხმარებლისთვის და კარგად მიიღეს ეს სიახლე. საქართველოში ბრენდის წარმატებით ჩვენც კმაყოფილები ვართ და ჩვენი ფრენჩაიზ პარტნიორებიც. გვაქვს განვითარების გეგმებიც, რომელსაც ჯერ არ გავაჟღერებ,“– აღნიშნავს ნიკოლოზ გამყრელიძე.

შეგახსენებთ, რომ საქართველოს ჯანდაცვის ჯგუფმა (GHG) კოსმეტიკური საშუალებების მწარმოებელ The Body Shop International Limited-თან ფრანჩაიზინგის ხელშეკრულება 2019 წლის შემოდგომაზე გააფორმა.

ხელშეკრულების მიხედვით, GHG ფარმაციას The Body Shop-ის ოპერირების 10-წლიანი უფლება აქვს. ის ისარგებლებს ყველა იმ ბენეფიტით რაც ცნობილ ბრიტანულ ბრენდს გააჩნია.

ხელშეკრულება ასევე ითვალისწინებდა პირველ წელს თბილისსა და საქართველოს დიდ ქალაქებში 3 მაღაზიის გახნას და ასევე ბრენდის პროდუქციის GPC-ისა და ფარმადეპოს შოპ-ინ-შოპ მოდელით გაყიდვას.

 

Businesspartner

მთავარი სიახლეები

მსოფლიო

გამოუყენებელი სატელიტური ანტენები შვეიცარიაში მზის გიგანტურ პანელებად გადააკეთეს
01

23/10/2023
ბიზნესი

რა ღირს საქართველოში "ინტერის" საფეხბურთო აკადემიაში სწავლა და როგორ ხდება რეგისტრაცია
02

15/06/2022
საზოგადოება

რა ეტაპზე უნივერსიტეტის ქუჩის რეაბილიტაცია - მერის განმარტება
03

03/11/2023
ენერგეტიკა

თბილისში კონფერენცია "კაშხლები და ჰიდროენერგეტიკა: ადაპტაცია ცვალებად სამყაროში" გაიმართება
04

03/11/2023
ეკონომიკა

საქართველოსა და კორეას შორის თავისუფალ ვაჭრობაზე მოლაპარაკებები 2024 წლის თებერვალში გაიმართება
05

03/11/2023
ენერგეტიკა

მთავრობამ 5 ელექტროსადგურის ხელშეწყობის $167 მლნ-იანი პროექტი განიხილა
06

30/10/2023