ბიზნესი
25/08/2020

რეკლამებიდან ყველაზე მეტი შემოსავალი იმედმა მიიღო

COVID-19-მა გავლენა სატელევიზიო სარეკლამო ბაზარზეც უარყოფითად იმოქმედა.

2020 წლის პირველ კვარტალში ზრდის შემდეგ, მაჩვენებელი შემცირდა. მეორე კვარტალში მაუწყებლებმა სარეკლამო შემოსავლებიდან სულ 12.2 მილიონი ლარი მიიღეს. 

2020 წლის მეორე კვარტალში, ყველაზე მეტი შემოსავალი რეკლამიდან ტელეიმედმა მიიღო - 5.4 მილიონი ლარი, მეორე ადგილზე რუსთავი 2-ია – 2.1 მილიონი ლარით, მესამე პოზიცია კი მთავარი არხს უკავია -  1.3 მილიონი ლარი

  • ტელეკომპანია პირველი -  0.8 მილიონი ლარი
  • ჯი-დი-ეს თივი - 0.5 მილიონი ლარი
  • პოსტვ - 0.4 მილიონი ლარი
  • ფორმულა - 0.3 მილიონი ლარი
  • რ.ბ.ჯ. –  0.2 მილიონი ლარი
  • სეტანტა ჯორჯია – 0.1 მილიონი ლარი
  • სტუდია მაესტრო - 0.1 მილიონი ლარი
  • სხვა -  0.9 მილიონი ლარი

კომუნიკაციების კომისიის პროგნოზით, მიუხედავად პანდემიით გამოწვეული  ნეგატიური შედეგებისა, თუ ქვეყანაში COVID-19-ის ახალი ტალღა არ იქნება, კომერციული სექტორის სარეკლამო აქტივობები კლებას დააბალანესებს და წლის ჭრილში, 2020  წელს სარეკლამო ბაზარზე კლების მაღალი მაჩვენებელი  არ დაფიქსირდება.

Businesspartner

მთავარი სიახლეები

ენერგეტიკა

"ჩვენი მთავარი ინტერესია გავხდეთ თვითკმარი, გვქონდეს რესურსები ექსპორტისთვის და არამხოლოდ ტრანზიტისთვის"
01

31/10/2023
ბიზნესი

"პასკა გემუანი" დიაბეტურ საკონდიტრო ნაწარმს გამოუშვებს
02

30/04/2021
ბიზნესი

რა ღირს საქართველოში "ინტერის" საფეხბურთო აკადემიაში სწავლა და როგორ ხდება რეგისტრაცია
03

15/06/2022
საზოგადოება

რა ეტაპზე უნივერსიტეტის ქუჩის რეაბილიტაცია - მერის განმარტება
04

03/11/2023
ფინანსები

ყოფილი პოლიციელების, ჯარისკაცების და ძალოვნების თანამშრომლების პენსია₾1000-მდე გაიზრდება
05

03/11/2023
ენერგეტიკა

მთავრობამ 5 ელექტროსადგურის ხელშეწყობის $167 მლნ-იანი პროექტი განიხილა
06

30/10/2023