ბიზნესი
29/10/2020

შევცვალეთ ბიზნესის განვითარების გეგმა, გაყიდვის არხები დღევანდელ საჭიროებებს მოვარგეთ – CHRONOS

სამკაულების მწარმოებელი კომპანია CHRONOS–ის პოპულარობა ქართველ მომხმარებელში იზრდება, რაც მეტ-ნაკლებად უცხოელი ტურისტებისგან მიღებულ დანაკლისს ავსებს.

CHRONOS–ის დამფუძნებელი და კრეატიული დირექტორი მაკა შავგულიძე „ბიზნესპარტნიორთან“ ამბობს, რომ როდესაც ქვეყანაში მეტწილად ყველაფერი გაჩერდა, გარკვეული პერიოდით შეჩერდა სამკაულის წარმოებაც, რადგან თითოეული ნივთი ხელით მზადდება და ხელოსნებს არ ქონდათ მუშაობის შესაძლებლობა, თუმცა ამ გამომწვევებმა ონლაინ გაყიდვების არხების განვითარებას შეუწყო ხელი.

„მეტად გავაქტიურდით ონლაინ სივრცეში და განვახორციელეთ მიზნობრივი მარკეტინგული კამპანია მეტი ქართველი მომხმარებლის მოსაზიდად. გვქონდა კონკრეტული შეთავაზებები მომხმარებლებისთვის. ძირითადი გაყიდვების არხი ფეისბუქი, ინსტაგრამი და ეტსია, რომლებსაც ჩვენი სეგმენტი აქტიურად მოიხმარს. ვგეგმავთ, ონლაინ მაღაზიების ქსელის გაფართოებას. მალე მომხმარებელს ახალ, საინტერესო და შთამბეჭდავ სამკაულის კოლექციას წარვუდგენთ,“ – აღნიშნავს მაკა შავგულიძე.

CHRONOS–ი მომხმარებლებს საქართველოს კულტურული მემკვიდრეობის ინსპირაციით შექმნილ სამკაულების ხაზს სთავაზობს, რომელიც როგორც კომპანიაში ამბობენ, ქართველი ხალხის მიერ სილამაზის აღქმას გადმოსცემს და ქართველი ქალის გემოვნების განვითარების ეტაპებს ასახავს.

თითოეული ნივთი სხვადასხვა ეპოქის კულტურის სახეს გამოხატავს და უნიკალურია თავისი ისტორიით, რაც ტურისტების დაინტერესებას იწვევს.

„ჩვენი ძირითადი მომხმარებელი უცხოელი ტურისტები არიან, ვისაც საქართველოში სტუმრობისას სურს შეიძინოს ღირებული, სამახსოვრო ქართული ნივთი. ამჟამად, აღნიშნულ სეგმენტში გაყიდვები ბუნებრივია შემცირებულია. თუმცა უცხოელები მაინც აგრძელებენ „ქრონოსის“ შესყიდვას, რადგან ჩვენ საერთაშორისო მიწოდებას ვახორციელებთ, მიუხედავად იმისა, რომ ზოგიერთ ქვეყანაში მიწოდების ხანგრძლივობა და ხარჯი გაიზარდა. მეორე მხრივ, ჩვენი პროდუქცია უფრო პოპულარული გახდა ქართველი მომხმარებლებისათვის, განსაკუთრებით „ლოქდაუნის“ პერიოდში და ადგილობრივ ბაზარზე ჩვენს პროდუქციაზე მოთხოვნა გაიზარდა. შესაბამისად, ვახერხებთ გაყიდვების სასურველი ნიშნული შევინარჩუნოთ. ფასები საშუალო და მაღალი სეგმენტისთვისაა, რაც სამკაულის მხატვრულ ღირებულებასთან ერთად, შესრულების ხარისხისა და მასალის დამუშავებიდან გამომდინარეობს", – ამბობს CHRONOS-ის დამფუძნებელი.

 

Businesspartner

მთავარი სიახლეები

მსოფლიო

გამოუყენებელი სატელიტური ანტენები შვეიცარიაში მზის გიგანტურ პანელებად გადააკეთეს
01

23/10/2023
ენერგეტიკა

თბილისში კონფერენცია "კაშხლები და ჰიდროენერგეტიკა: ადაპტაცია ცვალებად სამყაროში" გაიმართება
02

03/11/2023
საზოგადოება

რა ეტაპზე უნივერსიტეტის ქუჩის რეაბილიტაცია - მერის განმარტება
03

03/11/2023
ბიზნესი

რა ღირს საქართველოში "ინტერის" საფეხბურთო აკადემიაში სწავლა და როგორ ხდება რეგისტრაცია
04

15/06/2022
ეკონომიკა

საქართველოსა და კორეას შორის თავისუფალ ვაჭრობაზე მოლაპარაკებები 2024 წლის თებერვალში გაიმართება
05

03/11/2023
ბიზნესი

ვახტანგ ბეჟიტაშვილი: ერთსა და იმავე დარგში ყოველწლიური სუბსიდირება არაჯანსაღ გარემოზე მეტყველებს
06

03/11/2023