ბიზნესი
22/09/2020

ზარაფხანა: საიუველირო ბიზნესში ონლაინ რეალიზაციის მაჩვენებელი დაბალია

„ზარაფხანას“ გენერალური დირექტრის განმარტებით, საიუველირო ბიზნესში ონლაინ რეალიზაციის მაჩვენებელი დაბალია.

ნიკოლოზ ნაყოფიას განმარტებით, ნივთები, რომლებიც მაღალი ღირებულებისაა ონლაინ გაყიდვებში წარმატებით არ გამოირჩევა.

„ადამიანს ჭირდება ნივთის ადგილზე ნახვა, შეფასება იმისთვის რომ მიიღოს გადაწყვეტილება ძვირადღირებული პროდუქტის, განსაკუთრბით კი საიუველირო ნაწარმის შეძენისას. შესაბამისად, ნივთები, რომლებიც მაღალი ღირებულებისაა ონლაინ გაყიდვით წარმატებით არ სარგებლობს. მაგრამ, გამოუვალ ვითარებაში, როცა პანდემიის გამო პირდაპირი კონტაქტი შეზღუდული იყო მომხმარებელთან, ჩვენი ერთგული მომხმარებელი პროდუქტს დისტანციურადაც უკვეთავდნენ,“-განმარტა ნიკოლოზ ნაყოფიამ.

Businesspartner

მთავარი სიახლეები

მსოფლიო

გამოუყენებელი სატელიტური ანტენები შვეიცარიაში მზის გიგანტურ პანელებად გადააკეთეს
01

23/10/2023
ბიზნესი

რა ღირს საქართველოში "ინტერის" საფეხბურთო აკადემიაში სწავლა და როგორ ხდება რეგისტრაცია
02

15/06/2022
საზოგადოება

რა ეტაპზე უნივერსიტეტის ქუჩის რეაბილიტაცია - მერის განმარტება
03

03/11/2023
ენერგეტიკა

თბილისში კონფერენცია "კაშხლები და ჰიდროენერგეტიკა: ადაპტაცია ცვალებად სამყაროში" გაიმართება
04

03/11/2023
ენერგეტიკა

მთავრობამ 5 ელექტროსადგურის ხელშეწყობის $167 მლნ-იანი პროექტი განიხილა
05

30/10/2023
ფინანსები

ვახტანგ ცინცაძე: საქართველომ ინფლაციური მოლოდინების მოთოკვა სწრაფად მოახერხა
06

03/11/2023