ბიზნესი
24/01/2022

"ჟირაფი" საექსპორტო ბაზრებზე გააქტიურებას გეგმავს

ბავშვის ტანსაცმლის მწარმოებელი ქართული კომპანია "ჟირაფი", წელს საექსპორტო მიმართულებების გაფართოებას აპირებს.

ახალი პარტნიორების მოძიებას კომპანია პარიზში, „ფლეი თაიმის“ გამოფენაზე გეგმავს, რომელიც თვის ბოლოს გაიმართება.

როგორც "ჟირაფის" თანადამფუძნებელმა, ნინი ჯოხაძემ "ბიზნესპარტნიორთან" განაცხადა, ამერიკის ბაზარზე კომპანიის პროდუქციაზე მოთხოვნა გაორმაგდა. მოთხოვნა გაზრდილია როგორც რაოდენობაზე, ასევე ასორტიმენტზე.

რაც შეეხება ადგილობრივ ბაზარს, კომპანიის თანადამფუძნებლის ინფორმაციით, გასულ წელი 2020 წელთან შედარებით, მთხოვნის განსაკუთრებული ზრდით არ გამოირჩეოდა, რაც "ჟირაფის" სტრატეგიულ ცვლილებებს, კერძოდ, კომპანიის საექსპორტო მიმართულებით გააქტიურებას უკავშირდება.

„2022 წელს კიდევ უფრო მეტ სიახლეებს ველოდებით. ვმუშაობთ გაზაფხულის შეკვეთაზე ამერიკასთან, თუმცა გვსურს, სხვა ბაზრებზეც უფრო აქტიურად ვიყოთ წარმოდგენილი, მაგალითად, დასავლეთ ევროპაში და ასევე აღვადგინოთ ურთიერთობა აზიის ბაზრებთან. იაპონია არის საკმაოდ საინტერესო ბაზარი და ვფიქრობთ, რომ უკვე ისეთი ფორმით წარვდგებით "ფლეი თაიმის" გამოფენაზე თვის ბოლოს, რომ ამ ნაწილშიც გვექნება საინტერესო სიახლეები,“ - განაცხადა ნინი ჯოხაძემ.

ამასთან, კომპანია მიმდინარე წლის პირველ ნახევარში მაღაზიის გახსნასაც გეგმავს, სადაც მომხმარებელს "ჟირაფი" პროდუქციასთან ერთად მომხმარებელს სხვა სიახლეებსაც შესთავაზებს.

Businesspartner

მთავარი სიახლეები

მსოფლიო

გამოუყენებელი სატელიტური ანტენები შვეიცარიაში მზის გიგანტურ პანელებად გადააკეთეს
01

23/10/2023
ბიზნესი

რა ღირს საქართველოში "ინტერის" საფეხბურთო აკადემიაში სწავლა და როგორ ხდება რეგისტრაცია
02

15/06/2022
საზოგადოება

რა ეტაპზე უნივერსიტეტის ქუჩის რეაბილიტაცია - მერის განმარტება
03

03/11/2023
ენერგეტიკა

თბილისში კონფერენცია "კაშხლები და ჰიდროენერგეტიკა: ადაპტაცია ცვალებად სამყაროში" გაიმართება
04

03/11/2023
ენერგეტიკა

მთავრობამ 5 ელექტროსადგურის ხელშეწყობის $167 მლნ-იანი პროექტი განიხილა
05

30/10/2023
ფინანსები

ვახტანგ ცინცაძე: საქართველომ ინფლაციური მოლოდინების მოთოკვა სწრაფად მოახერხა
06

03/11/2023