მსოფლიო
27/01/2021

Apple-მა მსოფლიოს ყველაზე ძვირადღირებული ბრენდის ტიტული დაიბრუნა

Apple-მა მსოფლიოს ყველაზე ძვირადღირებული ბრენდის ტიტული დაიბრუნა. ბრიტანული საკონსულტაციო კომპანია Brand Finance-მა ამერიკული კორპორაცია 263,3 მლრდ დოლარად შეაფასა, რითაც 2016 წლის შემდეგ პირველად სიის სათავეში დაბრუნდა.

მეორე ადგილზე Amazon-ია, 254.2 მლნდ დოლარის ღირებულებით. მისი ღირებულება ბოლო 1 წელიწადში 15%-ით გაძვირდა.

სამეულის ბოლო პოზიციაზე Google-ია. ბრენდის ფასი 191.2 მლრდ დოლარია, ღირებულების მხოლოდ 1%-ით ზრდის  შემდეგ.

 

Businesspartner

მთავარი სიახლეები

მსოფლიო

გამოუყენებელი სატელიტური ანტენები შვეიცარიაში მზის გიგანტურ პანელებად გადააკეთეს
01

23/10/2023
ენერგეტიკა

თბილისში კონფერენცია "კაშხლები და ჰიდროენერგეტიკა: ადაპტაცია ცვალებად სამყაროში" გაიმართება
02

03/11/2023
საზოგადოება

რა ეტაპზე უნივერსიტეტის ქუჩის რეაბილიტაცია - მერის განმარტება
03

03/11/2023
ბიზნესი

რა ღირს საქართველოში "ინტერის" საფეხბურთო აკადემიაში სწავლა და როგორ ხდება რეგისტრაცია
04

15/06/2022
ეკონომიკა

საქართველოსა და კორეას შორის თავისუფალ ვაჭრობაზე მოლაპარაკებები 2024 წლის თებერვალში გაიმართება
05

03/11/2023
ბიზნესი

ვახტანგ ბეჟიტაშვილი: ერთსა და იმავე დარგში ყოველწლიური სუბსიდირება არაჯანსაღ გარემოზე მეტყველებს
06

03/11/2023