ფოტო: REUTERS
მსოფლიო
07/04/2021

ბრიტანეთის ახალი მარეგულირებელი Google-ის, Facebook-ისა და Amazon-ისთვის კონკურენციის წესებს ცვლის

Google, Facebook და Amazon ახალი ბრიტანული მარეგულირებლის წინაშე აღმოჩნდნენ. 

BBC-ის ინფორმაციით, ახალმა ბრიტანულმა მარეგულირებელმა, რომელიც მიზნად ისახავს შეაჩეროს ტექნიკური გიგანტების დომინირება, მუშაობა უკვე დაიწყო.

ციფრული ბაზრების განყოფილება (DMU) პირველ რიგში შეეცდება შექმნას ქცევის ახალი კოდექსი, მომხმარებლებს შორის ურთიერთობების მოსაწესრიგებლად. ისეთი კომპანიებისთვის, როგორიცაა Facebook და Google.

ზომების მიღებამდე, ახალი მარეგულირებელი უნდა დაელოდოს კოდექსის ამოქმედებას.

„ადამიანებს, რომლებიც ყიდულობენ ონლაინ და აზიარებენ ინფორმაციას, უნდა ისარგებლონ არჩევანით, მონაცემების უსაფრთხოებით და სამართლიანი ფასებით, რაც დინამიურ და კონკურენტულ ინდუსტრიას მოყვება,” – განაცხადა CMA-ს აღმასრულებელმა დირექტორმა ანდრეა კოშელიმ.

 

Businesspartner

მთავარი სიახლეები

მსოფლიო

გამოუყენებელი სატელიტური ანტენები შვეიცარიაში მზის გიგანტურ პანელებად გადააკეთეს
01

23/10/2023
ენერგეტიკა

თბილისში კონფერენცია "კაშხლები და ჰიდროენერგეტიკა: ადაპტაცია ცვალებად სამყაროში" გაიმართება
02

03/11/2023
საზოგადოება

რა ეტაპზე უნივერსიტეტის ქუჩის რეაბილიტაცია - მერის განმარტება
03

03/11/2023
ბიზნესი

რა ღირს საქართველოში "ინტერის" საფეხბურთო აკადემიაში სწავლა და როგორ ხდება რეგისტრაცია
04

15/06/2022
ეკონომიკა

საქართველოსა და კორეას შორის თავისუფალ ვაჭრობაზე მოლაპარაკებები 2024 წლის თებერვალში გაიმართება
05

03/11/2023
ბიზნესი

ვახტანგ ბეჟიტაშვილი: ერთსა და იმავე დარგში ყოველწლიური სუბსიდირება არაჯანსაღ გარემოზე მეტყველებს
06

03/11/2023