საზოგადოება
13/06/2022

მომხმარებლების საჩივარი ძირითადად "სილქნეტს" და "მაგთიკომს" ეხება - ომბუდსმენის ანგარიში

საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნულ კომისიასთან დამოუკიდებლად არსებულ მომხმარებელთა ინტერესების საზოგადოებრივი დამცველის სამსახურში მიმართვიანობა ზრდის ტენდენციას ინარჩუნებს. 

როგორც კომუნიკაციების ომბუდსმენმა გვანცა ჩხეიძემ დარგობრივი ეკონომიკისა და ეკონომიკური პოლიტიკის კომიტეტის სხდომაზე ანგარიშის წარდგენისას განაცხადა, თუ 2014 წელს სამსახურში შედიოდა 190 განცხადება-საჩივარი, 2019 წელს შევიდა 190, 2020 წელს 822, ხოლო 2021 წელს 971 საჩივარი-განცხადება. 

მისი თქმით, გაზრდილია დაკმაყოფილებული მოხმარებელთა რაოდენობაც. 

კომუნიკაციების ომბუდსმენის ინფორმაციით, ლიდერობს ინტერნეტმომსახურებასთან დაკავშირებული საჩივრები. 

2021 წლის ანგარიშის თანახმად, საჩივრები უმეტეს შემთხვევაში ეხება "სილქნეტს" და "მაგთიკომს". 

2021 წელს "სილქნეტზე" შესულია 423 საჩივარი-განცხადება, "მაგთიკომზე" 227, "სქაიტელზე" 85, "ახალ ქსელებზე" 55, "ვიონი საქართველოზე" 46 განცხადება-საჩივარი. 

გვანცა ჩხეიძის განცხადებით, საჩივრები ეხება ელექტრონული საკომუნიკაციო კავშირის დაზიანების და მომსახურების შეზღუდვა-შეწყვეტას; უხარუსხო სატელეკომუნიკაციო მომსახურებას; მომსახურების პირველადი ჩართვის მოთხოვნის დაუკმაყოფილებლობას; სატელეკომუნიკაციო მომსახურების პაკეტების ცვლილებას, მომხმარებლის არასათანადო ინფორმირებას. 

 

Businesspartner

მთავარი სიახლეები

მსოფლიო

გამოუყენებელი სატელიტური ანტენები შვეიცარიაში მზის გიგანტურ პანელებად გადააკეთეს
01

23/10/2023
ენერგეტიკა

თბილისში კონფერენცია "კაშხლები და ჰიდროენერგეტიკა: ადაპტაცია ცვალებად სამყაროში" გაიმართება
02

03/11/2023
საზოგადოება

რა ეტაპზე უნივერსიტეტის ქუჩის რეაბილიტაცია - მერის განმარტება
03

03/11/2023
ბიზნესი

რა ღირს საქართველოში "ინტერის" საფეხბურთო აკადემიაში სწავლა და როგორ ხდება რეგისტრაცია
04

15/06/2022
ეკონომიკა

საქართველოსა და კორეას შორის თავისუფალ ვაჭრობაზე მოლაპარაკებები 2024 წლის თებერვალში გაიმართება
05

03/11/2023
ბიზნესი

ვახტანგ ბეჟიტაშვილი: ერთსა და იმავე დარგში ყოველწლიური სუბსიდირება არაჯანსაღ გარემოზე მეტყველებს
06

03/11/2023