სტარტაპი
25/09/2020

საზღვრების ჩაკეტვამ ბაზარზე ქსოვილის დეფიციტი გამოიწვია – "რიდე"

„რიდე“ ქართული ყელსახვევების ბრენდია, რომლის უნიკალურობასაც ნახატები განაპირობებს. ბრენდის დამფუძნებელი კესო გველესიანი პანდემიისგან გამოწვეულ სირთულეებზე საუბრობს.  

„პანდემიამ როგორც ყველაზე, ასევე ჩვენზეც ძალიან იმოქმედა, ახლაც ვცდილობთ გავუმკლავდეთ სხვადასხვა დაბრკოლებას, დაახლოებით ერთი თვით საერთოდ შევწყვიტეთ მუშაობა, თუმცა შემდეგ მალევე აღვიდგინეთ ძალები. ჩვენთვის მთავარ პრობლემას წარმოადგენდა საზღვრების ჩაკეტვა, რამაც გამოიწვია ქსოვილის დეფიციტი ბაზარზე, ამის გამო გვიჭირდა შარფების დამზადება. რაც შეეხება გაყიდვებს, ვერ ვიტყვით რომ შემცირდა, რადგან ჩვენი ბრენდი შეიქმნა დეკემბერში, პანდემიის დაწყებიდან სულ ცოტა ხნით ადრე, მთელი სტარტაპი და ბრენდის ზრდის პროცესი ამ მძიმე პერიოდში გავატარეთ,“ –აღნიშნავს კესო გველესიანი.

ამ ეტაპზე „რიდეს“ პროდუქცია იყიდება მხოლოდ ადგილობრივ. მომხმარებელს პროდუქციის შეძენა ონლაინის გარდა, ყვავილების მაღაზია „მაო“–შიც შეუძლია.

„გაყიდვების სტიმულირებისთვის ხშირად მივმართავთ სხვადასხვა სახის რეკლამას, გათამაშებებს და რაც მთავარია სიახლეებს. ასევე ვთანამშრომლობთ სხვადასხვა კერძო პირთან და კომპანიასთან, რომელიც გვიწევს კურიერულ, ბუღალტერულ, შეფუთვის თუ სხვა მომსახურებას,” – ამბობს „რიდეს“ დამფუძნებელი.

 

 

 

 

Businesspartner

მთავარი სიახლეები

მსოფლიო

გამოუყენებელი სატელიტური ანტენები შვეიცარიაში მზის გიგანტურ პანელებად გადააკეთეს
01

23/10/2023
ბიზნესი

რა ღირს საქართველოში "ინტერის" საფეხბურთო აკადემიაში სწავლა და როგორ ხდება რეგისტრაცია
02

15/06/2022
საზოგადოება

რა ეტაპზე უნივერსიტეტის ქუჩის რეაბილიტაცია - მერის განმარტება
03

03/11/2023
ენერგეტიკა

თბილისში კონფერენცია "კაშხლები და ჰიდროენერგეტიკა: ადაპტაცია ცვალებად სამყაროში" გაიმართება
04

03/11/2023
ენერგეტიკა

მთავრობამ 5 ელექტროსადგურის ხელშეწყობის $167 მლნ-იანი პროექტი განიხილა
05

30/10/2023
ფინანსები

ვახტანგ ცინცაძე: საქართველომ ინფლაციური მოლოდინების მოთოკვა სწრაფად მოახერხა
06

03/11/2023